Microsoft 365 och Dynamics 365 Sales Professional – Bättre tillsammans del III

Sedan pandemin har den tid som köparna spenderar med säljarna minskat avsevärt. I själva verket går 80 % av köparnas tid åt till att göra efterforskningar på nätet och till att diskutera internt. I den sista delen av den här tredelade infografikserien som endast är avsedd för partners om hur man blir en Microsoft 365 & Dynamics 365 Sales Professional, får du utbildning i hur du svarar på potentiella kunders invändningar – oavsett om det sker personligen eller online. Var proaktiv och lär dig om kundernas problem i förväg. Var redo att svara på deras frågor om hur Dynamics 365 kan integreras med Gmail och hur alternativa finansiella/ERP:er ansluter till Dynamics 365 Business Central för att erbjuda en sömlös användarupplevelse som bygger på en gemensam datamodell. Bonus! Titta på den länkade videon och lär dig hur du kan påskynda digital försäljning med Dynamics 365. (Obs: Den här infografiken är endast avsedd för partners.)

Read More…